Kirol-entitatearen nortasuna eta balioak integratzen ditu irudi korporatiboak. Horregatik, garrantzitsua da euskarari presentzia ematea, lurraldearekin eta gure hizkuntzaren babes sozial eta instituzionalarekin bat egiten dugula erakusteko.
La imagen corporativa integra la identidad y los valores de la entidad deportiva. Por eso es importante dar presencia al euskera de cara a demostrar que compartimos y protegemos la realidad social e institucional de nuestro territorio y nuestra lengua.
Izena eta markari lotutako elementuak gaztelania hutsean dauden kasuetan, posible da euskarari bere tokia ematea. Entitatearen sorrera errespetatuta, ikuspegi berritzaile batetik, markaren garapen-proposamena planteatu daiteke. Horretarako, euskara gehitzea eta, ahal den neurrian, lehenestea da gomendioa.
En los casos en los que el nombre y los elementos asociados a la marca estén exclusivamente en castellano, es posible dar su lugar al euskera. Respetando la creación de la entidad, desde una perspectiva innovadora, se puede plantear la propuesta de desarrollo de la marca. Para ello, la recomendación es incluir el euskera y, en la medida de lo posible, priorizarlo.