7.1. Irudi korporatiboa

Pilularen garapena 26 / 29
< >

Irudi korporatiboa

Kirol-entitatearen nortasuna eta balioak integratzen ditu irudi korporatiboak. Horregatik, garrantzitsua da euskarari presentzia ematea, lurraldearekin eta gure hizkuntzaren babes sozial eta instituzionalarekin bat egiten dugula erakusteko.

La imagen corporativa integra la identidad y los valores de la entidad deportiva. Por eso es importante dar presencia al euskera de cara a demostrar que compartimos y protegemos la realidad social e institucional de nuestro territorio y nuestra lengua.

C.D. B.S.R Bilbao

Hizkuntza-nortasuna erakustea: balio erantsia

Euskara balio indartsua da kirol-entitateentzat. Euskararen presentzia bermatzeak hainbat ekarpen egiten dizkie:

  • Hurbiltasuna
  • Marka-irudia indartzea
  • Erantzukizun soziala erakustea
  • Izaera aurrerakoi eta eredugarria
  • Tokiko errealitate linguistikoarekin bat egitea
  • Aniztasunaren alde agertzea
  • Hizkuntza-eskubideak babestu eta bermatzea

Mostrar la identidad lingüística: un valor añadido

El euskera es un valor potente para las entidades deportivas. Garantizar la presencia del euskera les aporta:

  • Proximidad
  • Reforzar la imagen de marca
  • Demostrar responsabilidad social
  • Carácter progresista y ejemplar
  • Alineación con la realidad lingüística local
  • Apoyo a la diversidad
  • Proteger y garantizar los derechos lingüísticos

Irudi korporatiboan euskara txertatzea

Entitatearen irudia osatzen duten elementuetan euskara txertatzeko moduak:

  • Izena/eslogana euskara hutsean
  • Izena/eslogana ele bietan, euskara lehenetsita

Incorporar el euskera en la imagen corporativa

Formas de integrar el euskera en los elementos que conforman la imagen de la entidad:

  • Nombre/eslogan íntegramente en euskera
  • Nombre/eslogan bilingüe, euskera por defecto

Izena eta markari lotutako elementuak gaztelania hutsean dauden kasuetan, posible da euskarari bere tokia ematea. Entitatearen sorrera errespetatuta, ikuspegi berritzaile batetik, markaren garapen-proposamena planteatu daiteke. Horretarako, euskara gehitzea eta, ahal den neurrian, lehenestea da gomendioa.

En los casos en los que el nombre y los elementos asociados a la marca estén exclusivamente en castellano, es posible dar su lugar al euskera. Respetando la creación de la entidad, desde una perspectiva innovadora, se puede plantear la propuesta de desarrollo de la marca. Para ello, la recomendación es incluir el euskera y, en la medida de lo posible, priorizarlo.


Adibideak

Logo adibideak